A
že nekaj
let
pred
to izjavo
je Špelič
v pogovoru
s p.
Javorskim
opisal
‘temne
sile'
takole
,,Časi
so zelo
resni
in bliža
se preizkušnja
Cerkve.
Vanjo
vdirajo
temne
sile.
Te temne
sile
so zelo
močne.
Vendar
pa ne
obupajmo,
kajti
Bog
je vsemogočen.
Te sile
so močne.
Tiste
sile,
ki so
zunaj
Cerkve,
niso
tako
nevarne.
Toda
nevarne
so sile,
ki so
se vdrle
v Cerkev
in vanjo
še naprej
vdirajo
ter
v njej
delujejo.
Toda
peklenska
vrata
Cerkve
ne bodo
premagala,
to nam
Bog
zagotavlja.
- Te temne
sile
so bile
vnaprej
napovedane
za Slovenijo
1992.
V
Slovenijo
vdirajo
temne
sile. Prostozidarji.
-
Vprašajte
se kdo
in katere
osebe
so povzročile
padec
Demosove
vlade.
Pojdite
po
zgodovinskih
dejstvih
in
prišli
boste
tudi
do
imen,
za
katere
vzačetku
ne
boste
hoteli
verjeti,
da
služijo
peklu.. Prostozidarji.
- Slovenijo
hočejo
spremeniti
v središče
temnih
sil
za Balkan
in Srednjo
Evropo.
Te temne
sile
so prostozidarji.
Prostozidarstvo
se vedno
bolj
spreminja
v antikrista.
To so
sovražniki
Cerkve.
Posebej
nevarni
so zategadelj,
ker
dajo
svoje
ljudi
študirat,
da lahko
postanejo
duhovniki,
škofje
in celo
kardinali.
- Posebno
zaželjeni
so osebki
(s spolnimi
odkloni),
ki povzročajo
(spolne)
škandale
v Cerkvi,
da se
Cerkev
prikaže
kot
nemoralno
in sprijeno
inštitucijo.
Komunistova
namera
je lahko
prepoznavna
vemo,
da je
komunist
tukaj,
kristjan
pa tam.
Pri
prostozidarju
pa ne
vemo,
kje
je in
kdo
je.. Prostozidarji.
Zato
molimo
za Božje
ljudstvo,
da bi
te sile
prepoznali,
ne samo
zato,
da bi
pred
njimi
zavarovali
sami
sebe,
ampak
da bi
bile
zavarovane
tudi
duše,
ki so
zaradi
tega
v nevarnosti,
da bi
se za
večno
pogubile.
Marija
je govorila
v tem
smislu"
(Javorski,
135).. Prostozidarji.
Ob
tem
naj
kratko
omenimo,
da je
do ustanovitve
prve
prostozidarske
lože,
v sedanjem
smislu,
prišlo
24.
junija
1717
v Londonu.. Prostozidarji.
V
njihovih
konstitucijah
je zapisano,
da prostozidar
nikoli
ne more
biti
»neumen
ateist«
ali
»nereligiozni
svobodnjak«
(A
Mason
will
never
be a
stupid
Atheist
nor
an irreligious
libertine.)
Ateiste
prostozidarji
globoko
zaničujejo,
jih
pa uporabljajo
kot
eno
od orodij
v boju
proti
Cerkvi.
Od takrat
do danes
se je
cerkveno
učiteljstvo
o njem
negativno,
odklonilno
izrazilo
vsega
skupaj
že 586-krat!
Po
cerkvenem
nauku
je katoličanu
najstrožje
prepovedano,
da bi
hkrati
bil
tudi
član
prostozidarskega
združenja.. Prostozidarji.
Prvi
tak
cerkveni
dokument
je dne
28.
4. 1738
izdal
papež
Klemen
XII.
(apostolsko
pismo
'In
eminenti
apostolatus
specula')
ter
v njem
vernike
posvaril
pred
to organizacijo.
V
eni
izmed
svojih
protiprostozidarskih
enciklik,
v encikliki
Humanum
genus
(iz
leta
1884)
- ta
dokument
doslej
najbolj
celovito
predstavlja
negativne
posledice
prostozidarstva
-, pa
je papež
Leon
XIII.
opisal
moralne
in filozofske
zablode,
v katere
vodi
prostozidarje
njihov
verski
indiferentizem
— ravnodušnost.. Prostozidarji.
Prostozidarstvo
je obsodil,
ker
ta nauk
poveličuje
teorijo
relativizma
ter
se nagiba
k temu,
da bi
razrušil
verski
in socialni
red,
porojen
iz krščanskih
institucij.
Zadnji
uradni
dokument
katoliške
Cerkve
o prostozidarstvu
pa je
izšel
26.
11.
1983;
ta dokument
z naslovom
'Izjava
o prostozidarstvu'
je v
imenu
Kongregacije
za nauk
vere
podpisal
kardinal
Josef
Ratzinger:
- Povzetek
razlogom
zaradi
katerih
je katoliška
Cerkev
prepričana,
da je
prostozidarstvo
velika
nevarnost,
je zatem
izšel
še v
vatikanskem
poluradnem
glasilu
'L’Osservatore
Romano'
dne
23.
2. 1985
pod
naslovom
'Nezdružljivost
krščanske
vere
s prostozidarstvom.
Razmišljanja
po letu
dni
od Izjave
Kongregacije
za nauk
vere'.
Prostozidarstvo
- čeprav
ga izrecno
ne omenjajo
- pa
odklanjajo
tudi
drugi
dokumenti,
npr:
- zlasti
enciklika
Veritatis
splendor
Janeza
Pavla
II.
iz leta
1993,
v kateri
sveti
oče
odločno
zavrača
relativizem,
pa seveda
Katekizem
katoliške
Cerkve,
Zakonik
cerkvenega
prava.
Zlasti
v Zalogu
je oče
France
vedno
znova
vabil
romarje
in obiskovalce,
naj
bi v
skladju
z Marijinimi
prošnjami
postali
nekakšni
'molitveni
stražarji
svetemu
očetu';
naj
bi torej
veliko
molili
za papeža
Janeza
Pavla
II.,
da bi
kljub
najrazličnejšim
pritiskom
celo
od mnogih
katoliških
škofov
vztrajal
pri
usmeritvi
svojega
poslanstva.. Prostozidarji.
- Molili
naj
bi tudi
za njegove
naslednike,
da ne
bi kateri
izmed
njih
začel
delovati
proti
temu,
kar
je v
katoliški
Cerkvi
’depositum
fidei'
- 'zaklad
vere'
že 2000
let.
Kolikor
je prostozidarstvo
za družbo
in Cerkev
nevarno,
je pa
ta nevarnost
vendarle
odvisna
od ene
same
prave
nevarnosti,
ki jo
je Jezus
Kristus
za nas
že premagal
- odvisna
je od
hudiča,
od njegovega
zapeljevanja
v greh.. Prostozidarji.
,,Hudič
obstaja.
In je
močan
in zvit.
A strahopeten.
Boji
se Kristusa.
Najbolj
se boji,
še mu
rečem:
'V imenu
Jezusove
krvi
ti ukazujem,
da se
pobereš
od mene!'
/.../
Sicer
pa je
vsakdo,
ki se
trudi,
da bi
bil
Božji,
dosti
bolj
tarča
njegovih
napadov
kot
kdo,
ki se
za Boga
ne zanima"
(Špelič
II,
215).
Kaj
je torej
treba
storiti,
da se
zlo
v družbi
in Cerkvi
zaustavi
ali
vsaj
zmanjša?
Kaj
svetuje
vernikom
oče
France?. Prostozidarji.
,,Nič
drugega
kot
to,
kar
je rekla
Marija:
Živite
evangelij
in sporočila,
ki vam
jih
Bog
pošilja
po meni.
In odgovor,
ki ga
daje
Marija,
ne jaz,
se glasi:
ostanite
zvesti
obljubam,
ki ste
jih
dali
Bogu
in soljudem:
obljubam
svetega
krsta,
obljubam
svetega
zakona,
duhovniškim
in redovniškim
obljubam,
vsakdanji
molitvi
brevirja.
Duhovniku
pa,
kar
se pridiganja
tiče,
bi sam
dal
tole
navodilo:
toliko
časa
prekleči
pred
Najsvetejšim,
kolikor
časa
boš
pridigal“
(Špelič
II,
214).. Prostozidarji.
Po
besedilu
Stanislava
M. Maršiča,
iz knjige
Glas
Kraljice
miru
iz Kureščka,
ki jo
lahko
naročite
tukaj.
DELOVANJE
PROSTOZIDARSKIH
LOŽ
V RUŠENJU
KATOLIŠKE
CERKVE (Vir:
Družina)
Kadar
govorimo
o prostozidarstvu,
moramo
razlikovati
med
srednjeveškimi
prostozidarskimi
ložami
in med
modernim
prostozidarstvom.
V
srednjem
veku
so bile
prostozidarske
lože
neke
vrste
strokovne
organizacije(pri
nas
bi
jim
rekli
cehi)
stavbenikov,
ki so
se ukvarjali
predvsem
z gradnjo
velikih
javnih
poslopij.
Npr.
knežjih
in kraljevskih
dvorcev
ter
cerkvenih
stavb.
Tako
so znamenite
srednjeveške
katedrale
delo
prostozidarskih
lož.
V teh
ložah
so bili
združeni
tedanji
arhitekti,
gradbeni
mojstri,
pa tudi
navadni
zidarji,
njihovi
pomočniki
in vajenci.
Te lože
so bile
sicer
laiške
organizacije,
a so
zrasle
in živele
pod
okriljem
Cerkve.
Danes
bi jih
imenovali
krščanski
sindikati.
Po mnogih
evropskih
deželah
so imeli
svoje
lastne
cerkve
ali
pa vsaj
oltarje.
Vsaka
loža
je imela
tudi
svojega
posebnega
nebeškega
zavetnika.
Imeli
so tudi
svoje
lastne
praporje,
ki so
jih
nosili
pri
cerkvenih
procesijah,
pri
katerih
jim
je bilo
odkazano
posebno
mesto.
Imenovali
so se
»prosti
zidarji«(prostozidarji
ali
svobodni
zidarji
ali
freemasons),
ker
zaradi
nekaterih
posebnih
privilegijev
niso
bili
podvrženi
nekaterim
krajevnim
zakonom
in omejitvam
v deželah,
kjer
so delovali.
Svobodno
so se
selili
iz kraja
v kraj,
kjer
so pač
dobili
delo.
Ljubosumno
so čuvali
svoje
obrtne
tajnosti.
Tu je
morda
vir
tiste
tajnosti
in skrivnosti,
ki je
tako
značilna
za moderno
prostozidarstvo.
Z
začetkom
krščanskega
srednjega
veka
je začela
izgubljati
pomen
tudi
ta krščanska
ustanova.
Humanizem
in protestantizem
sta
jo postopoma
slabila
in končno
tudi
uničila.
Prenehali
so graditi
velike
katedrale;
nove
protestantske
cerkve
pa so
bile
le še
preprosta
poslopja,
kjer
so vernikom
brali
in razlagali
Sveto
pismo,
niso
pa v
njih
več
častili
Kristusove
evharistične
navzočnosti.
Na
razvalinah
srednjeveškega
prostozidarstva
je zraslo
novo,
moderno
prostozidarstvo.
To ni
več
gradilo
katedral
iz kamna,
ampak
je hotelo
zgraditi
duhovno
katedralo
znanosti
in kulture.
Rojstno
leto
modernega
prostozidarstva
je 1717.
Njeno
prvo
ložo
je ustanovil
anglikanski
pastor
Jamnes
Anderson,
ki ji
je napisal
tudi
prve
statute.
Njeni
člani
niso
bili
več
stavbeniki
in zidarji,
ampak
filozofi,
pisatelji
in kulturniki.
Zbirali
so se
v ložah,
da so
v njih
razpravljali
o vseh
mogočih
filozofskih
in kulturnih
vprašanjih.
Lože
so se
hitro
širile
po vsej
Evropi
in tudi
po obeh
ameriških
celinah.
K
temu
so pripomogle
različne
»ugodne
okoliščine«.
Ljudje
so bili
naveličani
in utrujeni
od neprestanih
verskih
sporov,
ki so
večkrat
prerasli
celo
v verske
vojne.
Protestantizem
je z
velik
uspehom
rušil
cerkveno
avtoriteto.
Ljudje
so bili
vedno
bolj
nezadovoljni
z družbenim
redom,
oz.
neredom.
Cerkev
je doživljala
eno
največjih
kriz,
tako
v glavi
kot
v udih.
Ljudstvo
si je
želelo
večje
izobrazbe.
Mnogi
so začeli
zavračati
vero
v krščanske
skrivnosti.
V
to kulturno
vrvenje
in vrzel
je vstopilo
prostozidarstvo.
Ljudem
so prostozidarji
govorili
tako
kot
jim
je prijalo.
Ne Bog,
ampak
človek
je središče
vesoljstva.
Ne
vera
ampak
znanost
bo rešila
velike
človeške
probleme.
Človek
ne sme
priznati
nad
seboj
nobene
avtoritete,
ne Božje
ne človeške;
njegov
lastni
razum
naj
bo edina
in zato
najvišja
avtoriteta.
O kakšnem
Božjem
razodetju
človeštvu
ni govora,
saj
tudi
ni potrebno.
Razum
sam
bo polagoma
odkril
vse
skrivnosti
človeka
in narave.
Kdor
išče
razlage
za dogajanje
v svetu
izven
človeka
in nad
njim,
ta človeka
slepi.
Prostozidarji
sicer
ne zanikajo,
da biva
neko
višje
in nadzemsko
bitje,
ne priznavajo
pa da
bi to
bitje
posegalo
v dogajanje
Božje
previdnosti,
ki bi
vodila
človeštvo;
to je
le izmišljotina
in prevara.
Zgodovino
vodim
ljudje
sami.
Prostozidarji
priznavajo,
da je
stvarstvo,
posebno
pa še
človek,
velika
skrivnost.
A to
skrivnost
človek
polagoma
odkriva.
Človek
naj
se zaveda,
da mu
je narava
dobrohotno
naklonjena.
Če to
ne bi
bilo
res,
bi se
vesoljstvo
že zdavnaj
moralo
sesuti
v absolutni
kaos.
Po
prepričanju
prostozidarjev,
se Bog
torej
ne vmešava
v dogajanje
na svetu.
In če
se on
ne zanima
za nas,
zakaj
bi se
mi zanj.
Zato
nimata
ne naša
molitev
ne naše
bogoslužje.
Še manj
je res,
da bi
Bog
posebej
posegal
v človeško
zgodovino
s tem,
da bi
poslal
svojega
lastnega
Sina
na svet
za naše
odrešenje.
Vse
to so
bajke
in izmišljotina.
[Čudno
nasprotje
prostozidarjev,
saj
so bili
prostozidarji
zelo
aktivni
v bogokletju
v Fatimi,
kjer
so prirejali
shode
in peli
bogokletne
pesmi.
Prostozidarji,
bolje
rečeno
župan
Fatime je
dal
zapreti
v zapor desetletno
Lucijo
dos
Santos
(1907
- 2005),
njenega
devetletnega
bratranca
Frančiška
Marta
(1908
– 1919)
ter
sedemletno
sestrično
Hijacinoi
Marto
(1910
– 1920)]
Znamenje
hudiča
je tudi
spreminjanje
in nestanovitnost.]
Sveto
pismo
je kvečjemu
vsota
lepih
in spodbudnih
zgodb.
Celotni
nadnaravni
svet,
na katerem
sloni
krščanstvo,
je le
prazno
govorjenje.
V
prostozidarstvu
ni mesta
ne za
Cerkev,
ne za
zakramente,
ne za
odrešenje,
ne za
milost.
Dogme
in Cerkvena
avtoriteta
so velika
prevara.
Zato
ni čudno,
da so
se prostozidarji
od vsega
začetka
krčevito
in z
vsemi
sredstvi
borili
proti
»praznoverju,
pod
čemer
so mislili
na vero,
Cerkev
in vse,
kar
je Kristus
dal
Cerkvi
za zveličanje
ljudi.
Prostozidarji
imajo
sami
sebe
za predstavnike
razuma
(racionalizem),
Cerkev
pa za
predstavnico
praznoverja
in slepe
vere.
Cerkev
je v
najboljšem
primeru
neka
brezkoristna,
v najslabšem
pa skrajno
škodljiva
in človeku
nevarna
ustanova.
Zato
so prostozidarji
od vsega
začetka
napovedali
Cerkvi
neizprosen
boj,
ki je
bil
pogosto
odkrit,
še
večkrat
pa zahrbten
in zakulisen
a zato
nič
manj
krut,
ampak
še bolj
nevaren.
Glede
odnosa
do vere
in v
neki
meri
tudi
do Cerkve,
moramo
ločiti
dvojno
prostozidarstvo.
Najprej
angleško,
ustanovljeno
leta
1717
v Londonu,
ki je
do vere
in do
Cerkve
dokaj
strpno.
Dvanajst
let
pozneje
pa se
od angleškega
odcepilo
francosko
prostozidarstvo,
ki je
posebej
znano
pod
imenom
Veliki
francoski
Orient.
Ta
francoska
loža
je bila
od vsega
začetka,
do krščanstva
in Cerkve
neprimerno
bolj
strupeno
razpoložena
kot
pa angleška.
Francoska
je iz
svojega
slovarja
črtala
vsako
imenovanje
Boga,
medtem,
ko je
angleška
ohranila
vsaj
neki
videz
naravne
vere
in spoštovanja
verskih
vrednot.
Francosko
prostozidarstvo,
v katero
spada
tudi
večina
južnoameriških
lož,
je izrazito
brezbožno
in je
odkrito
bojno
razpoloženo
proti
Cerkvi.
Angleško
je neprimerno
številnejše
od francoskega.
Na svetu
je bilo
okoli
leta
1960
okrog
8 milijonov
prostozidarjev,
od tega
okoli
6 milijonov
v angleško
govorečem
svetu(
samo
v ZDA
4 milijone)
in drugod
po svetu
2 milijona.
Angleška
prostozidarska
loža
še danes
zahteva
od svojih
članov
vero
v tri
njihove
velike
dogme:
vero
v Boga,
velikanskega
svetovnega
arhitekta(ki
pa o
Njem
vsakdo
lahko
misli
kar
hoče),
vero
v nesmrtnost
duše
in torej
tudi
v neko
posmrtno
življenje
in končno
vero
v Sveto
pismo,
ki pa
ga lahko
vsakdo
razlaga
po svoje.
Francoska
loža
pa nasprotno
zahteva
od svojih
članov
le,
da so
»pošteni
in lojalni«,
v vsem
drugem
pa lahko
vsak
misli
in ravna
kakor
hoče.
Prostozidarstvo
je zavito
v tajnost.
Tajno
je njeno
članstvo(posebno
v višjih
stopnjah),
tajno
skoraj
vse
njeno
delovanje,
posebno
tisto,
s katerim
prostozidarstvo
rovari
proti
obstoječemu
političnemu
redu,
proti
Cerkvi
in njenim
ustanovam,
pa še
in še.
Vsak
prostozidar
se mora
slovesno
obvezati
k molku
in tajnosti
o vsem,
kar
se godi
v njegovi
loži
– in
to mora
tudi
priseči.
Zgodovina
ve za
vse
polno
primerov,
kako
je prostozidarska
»pravičnost«
strahotno
kaznovala
kršitelja
tajnosti.
Katoliška
Cerkev
je vedno
ostro
obsojala
prostozidarstvo.
Od 1738
– do
1918
je bilo
izdanih
12 papeških
prepovedi
v posebnih
listinah(bulah)
in v
nagovorih
proti
prostozidarjem.
Po
Cerkvenem
pravu
zapadejo
člani
prostozidarskih
lož
: »eo
ipso«
- samo
po sebi
izobčenju,
ki je
pridržano
Svetemu
Sedežu;
in vsakemu
prostozidarju
je zabranjen cerkven
pogreb.
Vendar
se teh
prepovedi
niso
vedno
strogo
držali.
Nekaj
visoki
cerkvenih
dostojanstvenikov,
kakor
tudi
vodilnih
katoliških
laikov
je že
v preteklosti
pripadalo
prostozidarskim
ložam.
Marija
in
Don
Stefano
Gobbi
|